Udział „wielkiej czwórki” poniżej 40 proc. Najsłabsza w historii oglądalność TVP2
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta niezmiennie była pierwsza w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 czerwca 2016 roku zwiększył się o 0,52 pkt. proc. do 12,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 1,15 pkt. proc. i wyniósł 10,49 proc.
Podium uzupełnia TVP1, która tydzień wcześniej była pierwsza. Wynik tej stacji to 10,28 proc. (spadek o 2,04 proc.). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce (6,35 proc.; w dół o 2,22 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 42,15 proc. do 39,56 proc.
W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał TVN24 (3,83 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 06.06.2016 - 12.06.2016 | 13.06.2016 - 19.06.2016 | Dynamika | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | W pkt. proc. |
1 | Polsat | 678 441 | 11,92% | 708 106 | 12,44% | 0,52% |
2 | TVN | 531 286 | 9,34% | 596 909 | 10,49% | 1,15% |
3 | TVP1 | 701 207 | 12,32% | 584 874 | 10,28% | -2,04% |
4 | TVP2 | 487 566 | 8,57% | 361 085 | 6,35% | -2,22% |
5 | TVN24 | 224 248 | 3,94% | 217 782 | 3,83% | -0,11% |
6 | TV4 | 177 638 | 3,12% | 186 412 | 3,28% | 0,16% |
7 | TVP INFO | 173 416 | 3,05% | 176 670 | 3,10% | 0,05% |
8 | TVN7 | 183 533 | 3,23% | 173 754 | 3,05% | -0,18% |
9 | TV PULS | 170 883 | 3,00% | 173 181 | 3,04% | 0,04% |
10 | TTV | 96 845 | 1,70% | 103 389 | 1,82% | 0,12% |
11 | Puls 2 | 100 503 | 1,77% | 99 486 | 1,75% | -0,02% |
12 | TVP Seriale | 94 169 | 1,65% | 94 498 | 1,66% | 0,01% |
13 | Polsat2 | 83 077 | 1,46% | 93 942 | 1,65% | 0,19% |
14 | TV6 | 74 796 | 1,31% | 85 415 | 1,50% | 0,19% |
15 | Polsat Sport | 59 523 | 1,05% | 80 522 | 1,42% | 0,37% |
16 | TVP3 | 62 396 | 1,10% | 67 053 | 1,18% | 0,08% |
17 | Polsat News | 58 032 | 1,02% | 66 552 | 1,17% | 0,15% |
18 | TVP Rozrywka | 68 309 | 1,20% | 62 039 | 1,09% | -0,11% |
19 | Stopklatka | 57 703 | 1,01% | 61 213 | 1,08% | 0,07% |
20 | Polo TV | 46 536 | 0,82% | 52 567 | 0,92% | 0,10% |
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zwiększyła udział o 0,08 pkt. proc. do 14,45 proc. Drugą lokatę zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 12,42 proc., po wzroście o 0,99 pkt. proc.
Na ostatniej pozycji podium znalazła się Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,66 proc. (w dół o 1,79 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka, która również w tym ujęciu miała najniższy udział w historii (w dół o 1,87 pkt. proc. do 5,47 proc.).
Wszyscy 16-49 | 06.06.2016 - 12.06.2016 | 13.06.2016 - 19.06.2016 | Dynamika | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | W pkt. proc. |
1 | Polsat | 322 444 | 14,37% | 324 690 | 14,45% | 0,08% |
2 | TVN | 256 421 | 11,43% | 278 980 | 12,42% | 0,99% |
3 | TVP1 | 211 912 | 9,45% | 172 184 | 7,66% | -1,79% |
4 | TVP2 | 164 547 | 7,34% | 122 923 | 5,47% | -1,87% |
5 | TV4 | 76 994 | 3,43% | 76 962 | 3,43% | 0,00% |
6 | TV PULS | 76 440 | 3,41% | 73 461 | 3,27% | -0,14% |
7 | TVN7 | 70 233 | 3,13% | 69 962 | 3,11% | -0,02% |
8 | TVN24 | 51 507 | 2,30% | 54 555 | 2,43% | 0,13% |
9 | TTV | 45 853 | 2,04% | 49 676 | 2,21% | 0,17% |
10 | Puls 2 | 47 977 | 2,14% | 45 520 | 2,03% | -0,11% |
11 | TV6 | 33 386 | 1,49% | 40 272 | 1,79% | 0,30% |
12 | TVP Seriale | 41 228 | 1,84% | 37 472 | 1,67% | -0,17% |
13 | Polsat2 | 29 868 | 1,33% | 35 375 | 1,57% | 0,24% |
14 | Polo TV | 29 469 | 1,31% | 33 115 | 1,47% | 0,16% |
15 | TVP INFO | 27 378 | 1,22% | 28 844 | 1,28% | 0,06% |
16 | Polsat Sport | 25 679 | 1,14% | 27 701 | 1,23% | 0,09% |
17 | Stopklatka | 24 000 | 1,07% | 24 549 | 1,09% | 0,02% |
18 | TVN Style | 24 381 | 1,09% | 22 723 | 1,01% | -0,08% |
19 | TVP Rozrywka | 22 330 | 1,00% | 21 050 | 0,94% | -0,06% |
20 | Polsat News | 17 231 | 0,77% | 20 818 | 0,93% | 0,16% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Udział „wielkiej czwórki” poniżej 40 proc. Najsłabsza w historii oglądalność TVP2
Metodologia TAJNA !!!!! I TYM NIEJASNYM SPOSOBEM KOMUNISTKA GORAJEWSKA
DAJE TORT REKLAMOWY POSTKOMUNISTYCZNEMU TVN >..