VMLY&R Poland zdobywa w przetargu obsługę Wyborowej
VMLY&R Poland w następstwie wygranego przetargu odpowiada za obsługę digitalową marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark, Wyborowa Core (z portfolio Pernod Ricard).
W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada m.in. za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital, współpracę z influencerami oraz opracowanie komunikacji na Facebookowym profilu Wyborowa Wódka, a także jego moderację i zakup mediów digital.
Dodatkowo, zespół VMLY&R Poland realizuje sesje fotograficzne i produkcje wideo, a także przygotowuje materiały POS w punktach sprzedaży.
W zakresie globalnej obsługi, VMLY&R odpowiada także za przygotowanie nowej platformy komunikacji, której wdrożenie obejmie wszystkie rynki, na których obecna jest marka.
- Zdecydowaliśmy się na wybór VMLY&R Poland spośród czterech agencji, które wystartowały w przetargu. Szalę na stronę VMLY&R Poland przeważyło zrozumienie briefu i poprawnie zaprojektowana odpowiedź na niego. Ponadto, doceniliśmy kreatywne rozwiązania - mówi Mateusz Masłowski, brand manager Wyborowej na Polskę.
Poprzednio obsługą digitalową Wyborowej przez kilka miesięcy zajmowała się agencja Opus B.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland zdobywa w przetargu obsługę Wyborowej