Trzech nowych uczestników w „Warsaw Shore 17”, premiera 18 września w MTV Polska
W siedemnastej odsłonie reality-show „Warsaw Shore” pojawi się trzech nowych uczestników: Aleksandra Okrzesik, Przemysław „Sequento” Skulski oraz Wiktoria Robert. Program w MTV Polska będzie można oglądać od 18 września.
Letnia odsłona „Warsaw Shore” realizowana była z wilii zlokalizowanej we Wrocławiu na początku sierpnia br.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Ponownie wśród uczestników 17. edycji znaleźli się m.in.: Milena Łaszek i Patryk Spiker, Oliwia Dziatkiewicz, Lena Majewska, Jeremiasz „Jez” Szmigiel, Kamil Jagielski i Michał „Sarna” Sarnowski.
Widzowie w programie zobaczą także trzy nowe osoby. Pierwszą z nich jest 24-letnia Aleksandra Okrzesik, która pochodzi z Krakowa. Prowadzi dwie własne firmy, a zawodowo zajmuje się aktorstwem (występowała w takich produkcjach, jak m.in.: „Apetyt na miłość”, „19+”, „Szkoła”, „Szpital” i „Fachowcy”), modelingiem i wykonywaniem zabiegów medycyny estetycznej.
W „Warsaw Shore 17” wystąpi także 23-letnia Wiktoria Robert. Mieszka w Warszawie, gdzie pracuje jako make-up i tattoo artist. Poza tym zajmuje się też modelingiem i działa aktywnie w mediach społecznościowych. Dotychczas była uczestniczką w programach „MakeUp Influencer Academy” i „Power of Love Polska”.
Nowym uczestnikiem będzie także 27-letni Przemysław „Sequento” Skulski, który pochodzi z Kostrzyna nad Odrą. Od 6 lat pracuje w Hamburgu, gdzie prowadzi swoją firmę wykończeniową.
Emisja od 18 września w MTV Polska
Premierowe odcinki programu „Warsaw Shore - Summer Camp 17” w MTV Polska będzie można oglądać w niedziele o godz. 23.00, począwszy od 18 września 2022 roku. Cykl będzie liczyć 13 odcinków. Produkcja będzie dostępna także w serwisie Player.pl (przedpremierowo od drugiego odcinka).
Producentem wykonawczym „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” pozostaje Dragon Head.
Cykl wspiera kampania reklamowa
Premierze 17. sezonu „Warsaw Shore” towarzyszy trwająca od 1 września autopromocja oraz kampania promocyjna, która wystartuje 9 września. Kreację kampanii stworzył wewnętrzny dział kreacji Paramount Network, za realizację odpowiada Dziki.Film, a media planował dom mediowy Wavemaker.
Kampania obejmuje kanały własne Paramount Network oraz kampanię online na platformach: Tik Tok, Instagram, Facebook, YouTube oraz WP.
Udział MTV Polska w rynku telewizyjnym w 2021 roku wyniósł 0,04 proc.
Dołącz do dyskusji: Trzech nowych uczestników w „Warsaw Shore 17”, premiera 18 września w MTV Polska