SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Widzowie pokochali patriotyczne show TVP 2

Emitowane w piątkowe wieczory w TVP 2 widowisko patriotyczne "Kocham Cię Polsko" przyciągnęło więcej widzów niż miały w tym czasie TVP 1, Polsat i TVN prezentujące filmy fabularne. Show podniósł też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.

Średnia oglądalność pierwszej edycji "Kocham Cię Polsko" wyniosła 3,14 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 22,46 proc. w grupie 4+ i 20 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu TVP 2 miała w tym samym paśmie (piątki między 21.10 a 22.25) mniej widzów, bo 2,74 mln i niższy udział w rynku - wyniósł bowiem odpowiednio 20,63 proc. i 15,09 proc.

W czasie emisji show Dwójka wygrała z konkurencją. Na drugiej pozycji znalazła się wtedy Jedynka nadająca głównie filmy fabularne, co dało jej 19,6 proc. udziału w 4+. Na trzecim miejscu uplasował się TVN (filmy; 16,62 proc.), a na czwartym - Polsat (też gł. filmy; 14,38 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że program "Kocham Cię Polsko" oglądały głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Wpływy ze spotów reklamowych wyemitowanych wokół show wyniosły 6,7 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Kolejna edycja "Kocham Cię Polsko" będzie nadawana w TVP 2 jesienią. Produkująca program firma Rochstar rozpoczęła już zdjęcia do nowych odcinków.

Widownia "Kocham Cię Polsko" odcinek po odcinku
kochamciepolskoodcinki

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
kochamkonkurencja

Profil widowni "Kocham Cię Polsko"
profilkochamtvp2

Dołącz do dyskusji: Widzowie pokochali patriotyczne show TVP 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl