Wini w nowym programie Kanału Sportowego reklamowanym jako "serwis nikomu niepotrzebny"
W niedzielę wieczorem Kanał Sportowy opublikował pierwszy odcinek nowego formatu z youtuberem Winim. - Wini i jego “Kanał informacyjny”. Serwis nikomu niepotrzebny, newsy bezużyteczne - czytamy w zapowiedzi na profilu KS na X/Twitterze.
W niedzielny wieczór na Kanale Sportowym pojawił się pierwszy odcinek vloga Winiego „Kanał informacyjny”. Materiał nosi tytuł „Musk i Czarnek? Newsy bezużyteczne i sport nieznany”. Trwa 21 minut.
Wini (Winicjusz Bartków) to raper i producent muzyczny. W 2015 roku założył na YouTube kanał, który obecnie ma ponad 289 tys. subskrypcji. 1875 filmów zapewniło mu ponad 144 mln wyświetleń. Publikuje nagrane w aucie rozmowy z ludźmi mediów i showbiznesu.
Czytaj także: Kowalczyk i Smokowski w nowym programie Kanału Sportowego
Na jego kanale miał okazję wystąpić każdy z czterech założycieli Kanału Sportowego: Michał Pol, Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski. Ten ostatni w październiku ub.r. rozstał się z KS i przygotowuje własny projekt Kanał Zero, który oficjalnie rusza 1 lutego br.
Wini w Kanale Sportowym
Format Winiego w Kanale Sportowym ma satyryczny charakter i naśladuje program informacyjny w telewizji. W pierwszym odcinku wystąpiła także aktorka Marta Malikowska, znana m.in. z filmu „Córki dancingu” i serialu „Ślepnąc od świateł”.
Czytaj także: Poranny program Kanału Sportowego także w soboty
Wini miał już okazję występować w Kanale Sportowym. W sierpniu ub.r. poprowadził serwis w programie KS Poranek. Rok temu pojawił się w programie „Hejt Park" prowadzonym przez Tomasza Smokowskiego.
Ostatnio informowaliśmy, że w Kanale Sportowym zadebiutował cykl „Na gorąco”, w którym newsy ze świata sportu omawiane są w luźniejszej konwencji. Nie wiadomo jeszcze, czy na stałe zagości w ramówce.
Czytaj także: Człowiek Warga znów żegna się z Kanałem Sportowym
W Kanale Sportowym pojawi się także nowy program, który zastąpi osobne magazyny o kilku zagranicznych ligach piłkarskich. Kanał ma pokazywać więcej materiałów reporterskich, a Mateusz Borek szykuje swój kolejny program. Współwłaściciele zapewnili, że odejścia części pracowników do kanału Krzysztofa Stanowskiego zostały uzupełnione. - To naturalne, pracowali z Krzyśkiem przez całe lata - zauważył Tomasz Smokowski.
W 2022 roku Kanał Sportowy zwiększył przychody ponad dwukrotnie do 24,07 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 1,6 do 5,57 mln zł. Wypłacił udziałowcom 4 mln zł dywidendy. Główny kanał youtubowy Kanału Sportowego ma obecnie 1,02 mln subskrybentów, a opublikowane tam 4,5 tys. materiałów zanotowały łącznie 685 mln wyświetleń.
Dołącz do dyskusji: Wini w nowym programie Kanału Sportowego reklamowanym jako "serwis nikomu niepotrzebny"