Zmienił się zarząd polskiego IAA, Paweł Kowalewski nadal prezesem
Paweł Kowalewski został ponownie wybrany na prezesa polskiegooddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Podczaswalnego zebrania tej organizacji wyłoniono jej nowy zarząd, radęnadzorczą i skład sądu dyscyplinarnego.
Podczas walnego zebrania członków MiędzynarodowegoStowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wyłoniono nowy zarząd,w którym znaleźli się: Zbigniew Badziak, Barbara Berkan,Lech Kaczoń, Paweł Kowalewski, Jacek Olechowski i AleksanderŚmigielski. Na prezesa wybrano ponownie PawłaKowalewskiego.
- Chcemy przyporządkować poszczególnym członkom nowego zarządukonkretne obszary kompetencyjne - zapowiada Kowalewski.
Ponadto w czasie walnego zebrania polskiego IAA wyłoniono nowąradę nadzorczą, do której weszli: Stanisław Diskau,Krzysztof Gmyrek i Maria Juszczyk. Z kolei w zespolezasiadającym w sądzie dyscyplinarnym znaleźli się KatarzynaBorucka, Janusz Kurek i Joanna Pietrzyba-Waszczak.Stowarzyszenie wyznaczyło też swoje podstawowe obszary działań:CSR, samoregulację branży oraz edukację branżową i akademicką.
Dołącz do dyskusji: Zmienił się zarząd polskiego IAA, Paweł Kowalewski nadal prezesem