SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zwycięstwo Kamila Stocha w Zakopanem wśród hitów tygodnia, liderem TVP1

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 12 do 18 stycznia 2015 roku zmniejszył się o 0,76 pkt. proc. do 13,15 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,64 pkt. proc. i wyniósł 11,69 proc. Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,27 proc., po wzroście o 0,51 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,35 proc.; do góry o 0,28 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,74 proc.; + 0,30 pkt. proc.), TVP Info (3,45 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVN24 (3,15 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,16 proc.; bez zmian), TVP Historia (0,78 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,76 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

05.01 - 11.01.2015 r.

12.01 - 18.01.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

1 063 757

13,91%

928 701

13,15%

2

Polsat

845 558

11,05%

825 479

11,69%

3

TVN

746 910

9,76%

725 643

10,27%

4

TVP2

693 658

9,07%

660 292

9,35%

5

TVN7

263 476

3,44%

264 040

3,74%

6

TVP INFO

261 343

3,42%

243 367

3,45%

7

TVN24

227 282

2,97%

222 326

3,15%

8

TV PULS

228 702

2,99%

209 310

2,96%

9

TV4

229 776

3,00%

205 113

2,90%

10

Polsat2

115 650

1,51%

104 892

1,49%

11

Puls 2

116 456

1,52%

104 462

1,48%

12

TTV - Twoja Telewizja

102 021

1,33%

92 491

1,31%

13

TVP Seriale

99 186

1,30%

92 362

1,31%

14

TVP Rozrywka

88 834

1,16%

81 864

1,16%

15

TV6

98 832

1,29%

80 684

1,14%

16

TVP Regionalna

79 862

1,04%

71 314

1,01%

17

Stopklatka

71 690

0,94%

64 378

0,91%

18

Polsat News

71 649

0,94%

64 353

0,91%

19

TVP Historia

50 788

0,66%

55 156

0,78%

20

Nickelodeon

55 433

0,72%

53 607

0,76%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,72 pkt. proc. do 13,90 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,88 pkt. proc. do 11,98 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,78 pkt. proc. do 9,01 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,49 pkt. proc. do 8,36 proc.).

Wszyscy 16-49

05.01 - 11.01.2015 r.

12.01 - 18.01.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

406 708

13,18%

386 276

13,90%

2

TVN

342 602

11,10%

332 739

11,98%

3

TVP1

302 005

9,79%

250 217

9,01%

4

TVP2

242 925

7,87%

232 322

8,36%

5

TVN7

107 567

3,49%

99 609

3,59%

6

TV PULS

107 286

3,48%

98 925

3,56%

7

TV4

102 394

3,32%

89 080

3,21%

8

TVN24

71 568

2,32%

71 425

2,57%

9

Puls 2

56 679

1,84%

46 468

1,67%

10

TTV - Twoja Telewizja

53 589

1,74%

45 398

1,63%

11

Polsat2

43 436

1,41%

41 929

1,51%

12

TVP Seriale

43 655

1,41%

38 758

1,40%

13

TV6

48 906

1,58%

36 624

1,32%

14

TVP INFO

42 149

1,37%

35 098

1,26%

15

Polo TV

29 983

0,97%

30 623

1,10%

16

TVP Rozrywka

30 529

0,99%

29 781

1,07%

17

Eska TV

27 167

0,88%

29 253

1,05%

18

Stopklatka

33 909

1,10%

27 718

1,00%

19

Discovery

26 153

0,85%

25 240

0,91%

20

TVN Style

28 772

0,93%

23 900

0,86%

Dołącz do dyskusji: Zwycięstwo Kamila Stocha w Zakopanem wśród hitów tygodnia, liderem TVP1

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kubuś
Brawa dla TVP Historia! W końcu w top 20 grupy 4+.
Sami swoi nadal przyciągają publiczność - w zeszłym roku też ten film przyciągnął ok. 3 mln oglądających.
0 0
odpowiedź