Mowi z nową odsłoną kampanii
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię budującą świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy z Salestube.
Nowa odsłona kampanii mediowej dla marki Mowi skupia się na niestandardowych formatach wideo i display, które docierają do osób aktywnych, żyjących w szybkim tempie, bez czasu na tradycyjne przygotowanie posiłków. Z przymrużeniem oka przedstawiane są sytuacje, w których Mowi Wrap staje się idealnym rozwiązaniem – od spotkania z przełożonym, po koncert czy nawet wizytę u dentysty. Strona internetowa promująca Mowi Wrap zyskała dodatkowo interaktywną formę, przypominającą aplikację randkową. Dzięki tej funkcjonalności użytkownicy mogą „dopasować” ulubioną sytuację, w której sięgną po Mowi Wrap.
Kampania mediowa promująca Mowi Wrap realizowana jest na platformach społecznościowych takich jak YouTube oraz TikTok, prowadzone są również działania programmatic oraz video OOH!Attention - format umożliwiający emisje spotów na ekranach wewnątrz taksówek. Działania programmatic display i video in-stream realizowane są we współpracy ze spółką Salestube. Za kreację odpowiada agencja Ten Zacharski.
Dołącz do dyskusji: Mowi z nową odsłoną kampanii