Adam Bak ruszył z własną agencją Public Management
Pod nazwą Public Management Adam Bak stworzył agencję oferującą kompleksową obsługę komunikacyjną, promocyjną i marketingową. Podmiot działa partnersko z agencją Olive media.
W zamyśle nazwa “Public Management” powstała, aby odzwierciedlić dwa kluczowe obszary działalności firmy, stając się metaforą mającą ukazać umiejętność skutecznego wpływania na interesariuszy obsługiwanych przez agencję marek - wyjaśnia założyciel firmy w komunikacie.
Public Management to agencja public relations, digital marketingu i social media założona przez Adama Baka. Firma świadczy kompleksowe usługi komunikacyjne, w tym budowanie strategii marketingowych, utrzymywanie relacji z mediami, dbanie o wizerunek, zarządzanie i komunikacja kryzysowa, public affairs, zarządzanie social mediami, współpraca z influencerami, produkcja sesji fotograficznych i materiałów wideo oraz performance marketing. Public Management współpracuje także partnersko z agencją Olive Media.
Nowa agencja Adama Baka na rynku
- Świadczymy kompleksowe usługi – to, że określamy się jako agencja PR, nie oznacza, że zamykamy się w tej kategorii. Mamy szeroką sieć kontaktów i współpracujemy z wieloma zaufanymi podwykonawcami, dzięki czemu mogę bez zawahania zadeklarować, że jesteśmy w stanie kompleksowo zabezpieczyć wszelkie potrzeby komunikacyjne, promocyjne i marketingowe naszych klientów. Nie ma dla nas zadań niemożliwych do wykonania, mówi założyciel Public Management Adam Bak.
W portfolio agencji Public Management znajdują się między innymi projekty dla Urzędu Miasta Zakopane, Instytutu Łączności, Politechniki Wrocławskiej, Centrum Projektów Europejskich, spółki miejskiej Kraków5020, a także firm L’Occitane Polska, Nordic Spear, i-PRO, Niftables, Spotlight Agency, w tym Move Federation.
Przed założeniem własnej firmy, Bak pracował w jednej z największych sieciowych agencji w kraju, obsługując klientów z wysoko regulowanych sektorów B2B, w tym między innymi finansów, energetyki, nowych technologii i budownictwa, świadcząc usługi z zakresu public relations, komunikacji kryzysowej, public affairs i doradztwa strategicznego. Przez 8 ostatnich lat prowadził projekty dla największych światowych korporacji, takich jak Discovery / Eurosport, Veolia, Panasonic, vivo czy Lagardère Duty Free. Potwierdzenie zawodowych umiejętności Adama Baka stanowią też dwa Złote Spinacze zdobyte wspólnie z zespołem za kampanię promocyjną Eurosportu w kontekście Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018 r.
Bak jest absolwentem prawa Uniwersytetu Gdańskiego i British Law Centre. Obecnie, oprócz prowadzenia agencji, personalnie świadczy usługi z zakresu public affairs w branżach chemicznej, crop science oraz rozrywkowej.
Dołącz do dyskusji: Adam Bak ruszył z własną agencją Public Management