Nowa agencja PR na rynku. Zajmie się ESG
Esgo to nowa agencja doradcza, specjalizująca się w strategiach z zakresu public relations i marketingu. Wspiera marki w budowaniu efektywnej i transparentnej komunikacji w obszarze zrównoważonego rozwoju. Firmą kierują założycielki - Anna Groß i Ola Bilewicz.
Esgo oferuje usługi z zakresu public relations (media relations, budowanie koalicji, CSR, social media), a także strategie marketingowe obejmujące: budowanie marki (także osobistej), działania digital i content marketingowe oraz wprowadzanie firm na nowe rynki.
Agencja koncentruje się na usystematyzowaniu działań firm, które służą realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Eksperci agencji podpowiadają rozwiązania i wskazują drogi, które warto wybrać, by nie tylko spełnić składane obietnice środowiskowe i społeczne, ale także wyróżnić się na tle konkurencji.
– Szacunkowo, co czwarta spółka giełdowa nie posiada odpowiednich zasobów ludzkich i wiedzy, aby sprostać wyzwaniom stojącym na drodze do zrównoważonego rozwoju. Na rynku brakuje specjalistów ds. ESG, podczas gdy presja wynikająca z konieczności dostosowania się do nowych regulacji rośnie. Obowiązki związane nie tylko z raportowaniem i optymalizacją procesów, ale także z odpowiednią komunikacją w połączeniu z ryzykiem greenwashingu dotykają coraz więcej podmiotów. Esgo jest odpowiedzią na te potrzeby. Nasza agencja powstała, aby wspierać rozwój firm zrównoważoną komunikacją – mówi Anna Groß, managing partner, esgo.
Nowa agencja ESG na rynku
- Rozmowy z klientami i partnerami biznesowymi, głównie z sektora nieruchomości, utwierdziły mnie w przekonaniu, że brak standardów i jednolitych wytycznych dotyczących raportowania działań ESG zniechęca firmy do podejmowania tematu zrównoważonego rozwoju w komunikacji. Często ograniczają go do niezbędnego minimum. Zachęcamy je do tego, by zmieniły perspektywę, a w budowaniu świadomej strategii oraz przejrzystej i aktywnej komunikacji ESG dostrzegły szansę do zwiększenia wartości swojej organizacji lub marki. Firmy, które docenią ten potencjał mogą czuć się już wygrane w wyścigu na konkurencyjnych rynkach – mówi Ola Bilewicz, managing partner, esgo.
Obecnie esgo wspiera firmy w działaniach komunikacyjnych na rynku polskim, czeskim i niemieckim realizując m.in. kompleksową strategię komunikacyjną dla 7R, dewelopera magazynów.
Agencja rozpoczęła także współpracę z Browarami Warszawskimi, jej rolą jest wspieranie i promocja inicjatyw organizowanych w kompleksie dla wszystkich odwiedzających, w tym również dla lokalnych społeczności.
Pracując wcześniej dla Nrep, Accolade, Urban Land Institute Poland, Apsys, UNIQA Insurance Group, mBank, Vodafone i BAVEST Anna Groß pełniła funkcje m.in. rzecznika prasowego, doradcy jak i dyrektora marketingu.
Ola Bilewicz doświadczenia zawodowe gromadziła zarówno podczas pracy agencyjnej, jak i pracując dla firm w roli PR i marketing managera oraz rzecznika prasowego. Reprezentowała takie marki jak: HB Reavis (Varso Tower), Echo Investment (Browary Warszawskie), ITRA Polska, UNIQA Insurance Group, Kliniki leczenia niepłodności InviMed – Medicover Group, Nutricia, Neinver, GTC oraz Hochtief.
Dołącz do dyskusji: Nowa agencja PR na rynku. Zajmie się ESG