Intel rozpoczyna kampanię "Sponsorzy jutra" (wideo)
W prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowaIntela. Akcja pod hasłem "Sponsorzy jutra" ma pokazywać wyjątkowycharakter tej firmy.
Wizerunkowa kampania reklamowa Intela podkreśla, że ta firma nietylko jest producentem mikroprocesorów, ale przede wszystkimprzyczynia się do rozwoju technologicznego całej ludzkości,dostarczając to, co nazajutrz staje się powszechne. - Naszwizerunek nie może się ograniczać do mikroprocesorów, ponieważ wistocie naszą siłą jest zawsze to, co ma dopiero nadejść -uzasadnia Deborah Conrad, wiceprezes Intela i dyrektor generalnyCorporate Marketing Group.
Akcja pod hasłem "Sponsorzy jutra" w zabawny sposób przedstawiawyjątkowość tej firmy: w jednym ze spotów inżynier zostaje pokazanyjak gwiazda rocka, a w layoucie prasowym pokój dziewczynki zostajeporównany z pomieszczeniem produkcyjnym Intela. Towarzyszą temuslogany haśle "Wasze gwiazdy rocka nie przypominają naszych gwiazdrocka" i "Twój czysty pokój nie jest taki jak nasz czystypokój".
Akcja od 11 maja jest prowadzona w serwisach internetowych itytułach prasowych w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i WielkiejBrytanii. Jeszcze w bieżącym miesiącu kampania obejmie Chiny iIndie, w czerwcu - Australię, Kanadę, Francję, Indonezję, Włochy,Koreę, Malezję, Meksyk, Holandię, Polskę, Rosję, Hiszpanię,Szwecję, Tajwan, Tajlandię, Turcję, Wietnam oraz niektóre krajeAmeryki Łacińskiej i Afryki, w sierpniu - Brazylię, a we wrześniu -Japonię.
W ramach kampanii działania będą też prowadzone w ośrodkach Intelana całym świecie oraz billboardach i nośnikach na przystankachautobusowych.
Kreacja kampanii - zaplanowanej całościowo na 3-5 lat - zostałaprzygotowana przez agencję Venables Bell & Partners z SanFrancisco.
Dołącz do dyskusji: Intel rozpoczyna kampanię "Sponsorzy jutra" (wideo)