SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Nosowska "Dobrym głosem dla firm" w kampanii ING

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską zachęca Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.

 „Dobry Głos dla firm” to inicjatywa, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzednich edycjach do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach zachęcali znani artyści. Część z nich zamieniła się w piosenki i teledyski. Twarzą najnowszej edycji , która ruszyła 5 kwietnia, jest ponownie Katarzyna Nosowska.

Do rozwiązań promowanych w najnowszej kampanii („Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”), czyli pożyczki bez prowizji oraz wsparcia księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy, ING dodał również sklep internetowy i płatności imoje.

- Prowadzenie biznesu online to szansa ale też wyzwanie. Oprócz skali działania nie można zapominać o opiniach, którymi kierują się konsumenci, zwłaszcza kiedy kupują w sieci. Aż 48% kupujących w internecie ocenia wiarygodność danego sklepu na podstawie opinii na jego temat**. W ING wiemy, jakie to jest ważne. Dlatego już od kilku lat, w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm”, zachęcamy Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm. Kolejny raz w kampanii jest z nami Katarzyna Nosowska, która przypomina, że dobre słowo jest potrzebne nam wszystkim a zwłaszcza firmom. Dla nich to najlepsza reklama, której teraz bardzo potrzebują - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Nowa odsłona kampanii obejmuje telewizję i digital.

Kreację przygotowała agencja Gong. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mullen Lowe Media Hub

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Nosowska "Dobrym głosem dla firm" w kampanii ING

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
animowany
W radiu Roxy 7 lat temu Nosowska w swojej autorskiej audycji mówiła, że za żadne pieniądze nie zagra w reklamie.
odpowiedź
User
EM
ha ha ha ha ha ha
odpowiedź
User
refused
Też to pamiętam z radia roxy, kiedy mówiła o tym,że nigdy w reklamie nie weżmie udziału. Widać brakuje jej na terapie partnera,o której mówi w każdym wywiadzie, przy każdej okazji, nawet jako odpowiedź na "Dzień Dobry". W sumie to ostatni dzownek,żeby się jeszcze w kadrze zmieściła.
odpowiedź