MBridge rozpoczyna obsługę drogerii LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki w wynikach wyszukiwania Google.
W ramach współpracy skoncentrowano się na szeroko zakrojonym performance marketingu, realizacji strategii SEO i wsparciu w zakresie analityki, a celem nadrzędnym jest przede wszystkim wzrost sprzedaży, wraz ze zwiększeniem świadomości LaDiosa wśród konsumentek i konsumentów, poprawą widoczności marki w wynikach wyszukiwania oraz zwiększeniem ruchu płatnego i organicznego.
Za działania SEO odpowiedzialni są Łukasz Rusek – SEO specialist oraz Tomasz Klusek – manager działu SEO. Kampaniami Google Ads, Meta Ads i Bing Ads zarządzają z kolei Rafał Olas – performance marketing specialist i Piotr Świniarski – performance marketing manager.
O spójność strategii dba Piotr Grabarczyk, team leader oraz digital strategist w MBridge. Współpraca została nawiązana w ramach zapytania ofertowego, a wspólnie ustalona strategia działań poskutkowała podjęciem jej na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: MBridge rozpoczyna obsługę drogerii LaDiosa