SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Odkryj Małopolskę” - zachęca Małopolski System Informacji Turystycznej

Pod hasłem „Odkryj Małopolskę” ruszyła kampania promująca atrakcje turystyczne tego regionu oraz Małopolski System Informacji Turystycznej. Akcja obejmuje reklamy outdoorowe i internetowe oraz eventy.

Kampania „Odkryj Małopolskę” promuje Małopolski System Informacji Turystycznej - współfinansowany ze środków unijnych projekt realizowany przez władze województwa małopolskiego wspólnie z 25 gminami i powiatami tego regionu. Ponadto informuje o atrakcjach turystycznych Małopolski. Wykorzystywany w akcji plakat symbolicznie pokazuje MIST jako klucz, który pozwala na odkrycie najpiękniejszych zakątków regionu małopolskiego.


Kampania obejmuje przede wszystkim reklamy na outdoorze (85 billboardów w miejscowościach Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu i Zakopanem, 70 city lightów w Krakowie, 610 plakatów w miejscowościach takich jak Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Nowy Targ, Zakopane, Oświęcim, Krynica-Zdrój, Bochnia, Wieliczka, Gorlice, Olkusz, Chrzanów, Andrychów, Dobczyce, Wadowice, Biecz i Myślenice) oraz w internecie (emisje na portalach Interia.pl i O2.pl geotargetowane na województwa małopolskie, mazowieckie i śląskie), a także eventy - z udziałem znanego krakowskiego aktora kabaretowego i satyryka Adama Grzanki - związane z otwarciem punktów IT oraz wizyt studyjnych dla dziennikarzy i przedstawicieli branży turystycznej.

Kreację graficzną billboardu przygotowała Ewa Natkaniec, dwukrotna laureatka pierwszej nagrody na Festiwalu Promocji Miast i Regionów za projekty promujące Małopolskę. Kampania potrwa do 15 listopada.

Dołącz do dyskusji: „Odkryj Małopolskę” - zachęca Małopolski System Informacji Turystycznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl