Nowy dział w strukturach spółki Time SA
W spółce Time SA (Grupa ZPR Media) powstał nowy dział – Dział Marketingu Sprzedaży i Branded Content (DMS). Do jego priorytetowych zadań należą działania analityczne oraz aktywacja sprzedaży poprzez synergię wszystkich produktów z portfolio Grupy ZPR Media. Dyrektorem działu DMS została Magda Owczarczak.
„W odpowiedzi na nowe wyzwania, jakie stawia przed nami zmieniający się rynek, intensyfikujemy działania i jeszcze bardziej korzystamy z szerokiego wachlarza zasobów Grupy ZPR Media. Dział DMS działa w ścisłej współpracy z działami handlowymi i pionem redakcyjnym, tworząc centrum kompetencji pozwalające na rozwój oferty sprzedażowej uwzględniającej takie obszary jak poszukiwanie synergii i wspólnych płaszczyzn komunikacji pomiędzy TIME SA a markami naszych klientów” – mówi Magda Owczarczak, dyrektor Działu Marketingu Sprzedaży i Branded Content.
W ramach działu wyodrębnione zostały dwa piony: Pion analityczno-argumentacyjny odpowiedzialny za rozwój oferty sprzedażowej w radiu i internecie oraz wsparcie w przygotowaniu strategii komunikacyjnej dla klientów, który budują Magda Owczarczak i Beata Szulęcka, oraz pion branded content zajmujący się przygotowaniem i realizacją akcji niestandardowych i specjalnych w ścisłej współpracy z redakcjami. Tworzą go Anna Głowa, Martyna Sadowska oraz Monika Borkowska.
Dodatkowo do Działu Sprzedaży Krajowej w spółce TIME SA dołączyły Inga Makowska oraz Ewa Tenczyńska. Wzmocnią struktury sprzedażowe w obszarze radia i internetu, oferując produkty z portfolio Grupy ZPR Media na rynku agencyjnym i klienckim.
Dołącz do dyskusji: Nowy dział w strukturach spółki Time SA