Tylko 690 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 przegrała z konkurencją
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” wiosną br. oglądało średnio 693 tys. widzów. TVP1 w czasie jego emisji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
Publicystyczny program „Warto rozmawiać” nadawany był we wtorki o 21.25, w okresie od 1 marca do 28 czerwca br. W tym okresie audycję oglądało średnio 693 tys. widzów, co przełożyło się na 5,16 proc. udziału w grupie 4+ i 3,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą widownię zgromadził odcinek z 15 marca br., który śledziło 1,03 mln widzów. Poświęcony był on nakręcającej się w sieci, w parlamencie i na ulicach wojnie polsko-polskiej. Wśród gości w studiu byli m.in. prof. Jadwiga Staniszkis i Bronisław Wildstein.
Top 3 odcinki programu Jana Pospieszalskiego
Warto rozmawiać | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR% | ||
15-03-2016 | 21:25:24 | 22:20:49 | 1 026 349 | 7,40% |
22-03-2016 | 21:25:16 | 22:22:03 | 807 165 | 5,89% |
26-04-2016 | 21:30:14 | 22:25:48 | 804 063 | 5,91% |
TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” przegrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem w tym czasie była TVP2, emitująca końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu, „Magazyn Expressu Reporterów” i filmy fabularne, co przełożyło się na 18,37 proc. udziału. Drugi był TVN („Agent Gwiazdy” i filmy; 11,05 proc.), a trzeci - Polsat („Powiedz tak!” i filmy; 9,15 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVP2, Polsat i Jedynka.
Widownia konkurencji w czasie „Warto rozmawiać”
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVP2 | 2 469 484 | 18,37% | 789 181 | 14,03% |
TVN | 1 485 927 | 11,05% | 801 133 | 14,24% |
Polsat | 1 230 702 | 9,15% | 677 629 | 12,05% |
TVP1 - Warto rozmawiać | 693 182 | 5,16% | 179 426 | 3,19% |
Jan Pospieszalski przez ostatnie cztery lata prowadził program „Bliżej”, emitowany w TVP Info w czwartki o 22.30. W okresie od września ub.r. do końca lutego br. oglądało go średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie 16-49.
Z kolei wcześniejszy flagowy publicystyczny program Telewizji Polskiej „Tomasz Lis na żywo” w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 7 września ub.r. do 25 stycznia br.) oglądało w TVP2 średnio oglądało 2,18 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,80 proc. i 9,95 proc. udziału.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 10,19 proc.
Dołącz do dyskusji: Tylko 690 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 przegrała z konkurencją